Blader door onderstaande onderwerpen voor meer informatie

 

  • Registratie

    Hoe kan ik gebruik maken van DCspine?
    U kunt direct naar onze portal gaan om gebruik te maken van DCspine.

    Zijn er kosten verbonden aan het registreren?
    Nee, er zijn geen (verborgen) kosten; alleen wanneer u gebruik maakt van onze diensten brengen we kosten in rekening. Dus voel u vrij om rond te kijken in onze Spine Store!

    Welke informatie moet ik opgeven bij het registeren?
    We hebben alleen uw naam, e-mailadres en telefoonnummer nodig om uw registratie te voltooien.
  • Diensten

    Welke diensten biedt DCspine?
    DCspine biedt poorten en SxC’s in verschillende connectiviteitsconfiguraties, met bandbreedtes van 100mbit tot 100gbit. Daarnaast biedt DCspine ook internet- en patchingdiensten.


    Wat is interconnect?
    Met interconnect kunt u direct verbinding maken met de poorts van andere DCspine-klanten.

    Wat zijn third party services?
    DCspine werkt samen met verschillende serviceproviders en creëert meerwaarde door deze diensten te integreren op operationeel en commercieel niveau. Om die reden kunnen onze partnerdiensten snel geleverd worden en tegen een aantrekkelijk tarief.

    Wat zijn patchingdiensten?
    Sommige klanten hebben DCspine-patches nodig op datacenterlocaties waar ze de patches zelf niet kunnen uitvoeren. DCspine biedt patchingdiensten aan op verzoek van deze klanten.
  • Tarieven

    Waar kan ik de prijslijst vinden?
    De prijslijst is te vinden op portal.dcspine.nl/dashboard/store/downloads

    Wat voor soort tariefmodel gebruiken jullie voor poorten?
    Poorten hebben een maandelijks tarief gebaseerd op de capaciteit van de port (1, 10, 25, 50 of 100G); er zijn geen eenmalige kosten.

    Wat voor soort tariefmodel wordt gebruikt voor connecties (SxC)?
    Connecties (SxC) hebben een maandelijks tarief gebaseerd op de aangevraagde bandbreedte; er zijn geen eenmalige kosten.

    Hoe ziet het tarief eruit voor een end-to-end SxC-connectie, inclusief ports?
  • Contracttermijn

    Hoe lang ben ik gebonden aan de diensten van DCspine?
    Op het moment zijn alle contracten flexibel en kunnen op dagelijkse basis worden veranderd of opgezegd.

    Wat is de contracttermijn voor mijn diensten?
    Alle contracten hebben een minimale duur van maximaal 1 dag. Bijvoorbeeld: als u uw port en/of SxC gedurende de dag verandert of opzegt, dan brengen wij de volledige dag tot 23.59u in rekening; na 0.00u treedt uw nieuwe tarief of opzegging in werking.
  • Facturering

    Wanneer brengen jullie kosten in rekening?
    We beginnen met het in rekening brengen van kosten zodra de port fysiek gekoppeld is, dus pas wanneer de eerste patch geïnstalleerd is en u ons platform kunt gaan gebruiken.

    Waar kan ik mijn lopende kosten zien?
    U kunt uw actuele kosten terugvinden in het online portal, in het menu “Installed Base”.

  • Netwerk

    Wat voor onderliggend netwerk gebruikt DCspine?
    De DCspine diensten worden geleverd op het landelijke DCspine-netwerk. Elke DCspine-locatie is redundant verbonden met twee of meer DCspine-locaties via een glasvezelverbinding.

    Is DCspine redundant?
    DCspine is gestoeld op een redundant netwerk. Elk datacenter is vanuit twee kanten verbonden en tevens aangesloten op twee of meer andere datacenters. Klanten kunnen kiezen tussen point-to-point connecties (SxC P2P), point-to-multipoint (SxC P2MP) of volledig redundant (SxC Redundant).

    Is het netwerk echt in staat om 100gbit te leveren op aanvraag?
    DCspine heeft genoeg capaciteit op elke route (>100gbit) om 100gbit te kunnen leveren op aanvraag.

    Wat is het demarcatiepunt van DCspine-diensten?
    De diensten worden geleverd op een DCspine-port, verbonden met DCspine-apparatuur. De klant is verantwoordelijk voor het uitvoeren van patches en voor het aanleggen van kabels tussen de DCspine-port (het demarcatiepunt van DCspine) en de apparatuur van de klant op de datacenterlocatie.
  • Technische specificaties

    Wat zijn de SxC-specificaties?
    Throughput guarantee99,9%
    Frame Delay< 10 ms
    Frame Delay Variation< 5 ms
    Frame Loss Ratio<0.1%

    Wat voor portcapaciteit bieden jullie?
    DCspine biedt ports van 1, 10, 25, 50 en 100gbit.

    Wat voor SxC-connectiecapaciteit bieden jullie?
    DCspine biedt capaciteit van 100mbit tot aan 10gbit tegen standaardtarieven, en van 10gbit tot aan 100gbit in overleg (neem gerust contact op met DCspine voor meer informatie). Het DCspine-netwerk kan connecties tot aan 100gbit leven op aanvraag.

    Hoeveel MAC-adressen ondersteunen jullie op een DCspine-port?
    Op het moment ondersteunen we tot aan 4000 MAC-adressen per fysieke port.
    Welke MTU wordt ondersteund?
    We ondersteunen MTU tussen 1500 en 9000.
  • SLA en ondersteuning (24-uursmonitoring)

    Monitoren jullie het netwerk proactief?
    We monitoren onze netwerkfuncties 24 uur per dag.

    Wanneer kan ik bij een storing in de dienstlevering contact opnemen met DCspine?
    Het operationele beheer van het DCspine-netwerk en van DCspine-diensten wordt geleid vanuit onze servicedesk. De incidentmanagers op onze servicedesk kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikt worden.

    Wat is de SLA uptime van het netwerk?
    Op basis van ons design kunnen we garanderen dat het netwerk een uptime heeft van 99,9%. De uptime is gebaseerd op een maximale reparatietijd van 4 uur.

    Waar kan ik meer informatie vinden over ondersteuning en de SLA?
    De beschrijving van onze ondersteuningsdiensten en de SLA zijn te vinden op portal.dcspine.nl/dashboard/store/downloads.
  • Veiligheid

    Is het DCspine-netwerk veilig?
    Het DCSpine-netwerk is een veilige oplossing met private connectiviteit.

    Wordt het DCspine-netwerk getest?
    Het DCSpine-netwerk is een veilige oplossing met private connectiviteit.

    Neemt DCspine ook specifieke veiligheidsmaatregelen voor toegang tot de portal?
    DCspine maakt gebruik van two-factor authentication voor de gebruikers van de portal.

  • Registratie
  • Hoe kan ik gebruik maken van DCspine?
  • U kunt direct naar onze portal gaan om gebruik te maken van DCspine.
  • Zijn er kosten verbonden aan het registreren?
  • Nee, er zijn geen (verborgen) kosten; alleen wanneer u gebruik maakt van onze diensten brengen we kosten in rekening. Dus voel u vrij om rond te kijken in onze Spine Store!
  • Welke informatie moet ik opgeven bij het registeren?
  • We hebben alleen uw naam, e-mailadres en telefoonnummer nodig om uw registratie te voltooien.
  • Dienstenaanbod
  • Welke diensten biedt DCspine?
  • DCspine biedt poorten en SxC’s in verschillende connectiviteitsconfiguraties, met bandbreedtes van 100mbit tot 100gbit. Daarnaast biedt DCspine ook internet- en patchingdiensten.
  • Wat is interconnect?
  • Met interconnect kunt u direct verbinding maken met de poorts van andere DCspine-klanten..
  • Wat zijn third party services?
  • DCspine werkt samen met verschillende serviceproviders en creëert meerwaarde door deze diensten te integreren op operationeel en commercieel niveau. Om die reden kunnen onze partnerdiensten snel geleverd worden en tegen een aantrekkelijk tarief.
  • Wat zijn patchingdiensten?
  • Sommige klanten hebben DCspine-patches nodig op datacenterlocaties waar ze de patches zelf niet kunnen uitvoeren. DCspine biedt patchingdiensten aan op verzoek van deze klanten.
  • Tarieven
  • Waar kan ik de prijslijst vinden?
  • De prijslijst is te vinden op portal.dcspine.nl/dashboard/store/downloads
  • Wat voor soort tariefmodel gebruiken jullie voor poorten?
  • Poorten hebben een maandelijks tarief gebaseerd op de capaciteit van de port (1, 10, 25, 50 of 100G); er zijn geen eenmalige kosten.
  • Wat voor soort tariefmodel wordt gebruikt voor connecties (SxC)?
  • Connecties (SxC) hebben een maandelijks tarief gebaseerd op de aangevraagde bandbreedte; er zijn geen eenmalige kosten.
  • Hoe ziet het tarief eruit voor een end-to-end SxC-connectie, inclusief ports?
  • Contracttermijn
  • Hoe lang ben ik gebonden aan de diensten van DCspine?
  • Op het moment zijn alle contracten flexibel en kunnen op dagelijkse basis worden veranderd of opgezegd.
  • Wat is de contracttermijn voor mijn diensten?
  • Alle contracten hebben een minimale duur van maximaal 1 dag. Bijvoorbeeld: als u uw port en/of SxC gedurende de dag verandert of opzegt, dan brengen wij de volledige dag tot 23.59u in rekening; na 0.00u treedt uw nieuwe tarief of opzegging in werking.
  • Facturering
  • Wanneer brengen jullie kosten in rekening?
  • We beginnen met het in rekening brengen van kosten zodra de port fysiek gekoppeld is, dus pas wanneer de eerste patch geïnstalleerd is en u ons platform kunt gaan gebruiken.
  • Waar kan ik mijn lopende kosten zien?
  • U kunt uw actuele kosten terugvinden in het online portal, in het menu “Installed Base”.
  • Netwerk
  • Wat voor onderliggend netwerk gebruikt DCspine?
  • De DCspine diensten worden geleverd op het landelijke DCspine-netwerk. Elke DCspine-locatie is redundant verbonden met twee of meer DCspine-locaties via een glasvezelverbinding.
  • Is DCspine redundant?
  • DCspine is gestoeld op een redundant netwerk. Elk datacenter is vanuit twee kanten verbonden en tevens aangesloten op twee of meer andere datacenters. Klanten kunnen kiezen tussen point-to-point connecties (SxC P2P), point-to-multipoint (SxC P2MP) of volledig redundant (SxC Redundant).
  • Is het netwerk echt in staat om 100gbit te leveren op aanvraag?
  • DCspine heeft genoeg capaciteit op elke route (>100gbit) om 100gbit te kunnen leveren op aanvraag.
  • Wat is het demarcatiepunt van DCspine-diensten?
  • De diensten worden geleverd op een DCspine-port, verbonden met DCspine-apparatuur. De klant is verantwoordelijk voor het uitvoeren van patches en voor het aanleggen van kabels tussen de DCspine-port (het demarcatiepunt van DCspine) en de apparatuur van de klant op de datacenterlocatie.
  • Technische specificaties
  • Wat zijn de SxC-specificaties?
  • Throughput guarantee99,9%
    Frame Delay< 10 ms
    Frame Delay Variation< 5 ms
    Frame Loss Ratio<0.1%

  • DCspine biedt ports van 1, 10, 25, 50 en 100gbit.
  • Wat voor SxC-connectiecapaciteit bieden jullie?
  • DCspine biedt capaciteit van 100mbit tot aan 10gbit tegen standaardtarieven, en van 10gbit tot aan 100gbit in overleg (neem gerust contact op met DCspine voor meer informatie). Het DCspine-netwerk kan connecties tot aan 100gbit leven op aanvraag.
  • Hoeveel MAC-adressen ondersteunen jullie op een DCspine-port?
  • Op het moment ondersteunen we tot aan 4000 MAC-adressen per fysieke port.
  • Monitoren jullie het netwerk proactief?
  • We monitoren onze netwerkfuncties 24 uur per dag.
  • SLA en ondersteuning (24-uursmonitoring)
  • Monitoren jullie het netwerk proactief?
  • We monitoren onze netwerkfuncties 24 uur per dag.
  • Wanneer kan ik bij een storing in de dienstlevering contact opnemen met DCspine?
  • Het operationele beheer van het DCspine-netwerk en van DCspine-diensten wordt geleid vanuit onze servicedesk. De incidentmanagers op onze servicedesk kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikt worden.
  • Wat is de SLA uptime van het netwerk?
  • Op basis van ons design kunnen we garanderen dat het netwerk een uptime heeft van 99,9%. De uptime is gebaseerd op een maximale reparatietijd van 4 uur.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over ondersteuning en de SLA?
  • De beschrijving van onze ondersteuningsdiensten en de SLA zijn te vinden op portal.dcspine.nl/dashboard/store/downloads
  • Veiligheid
  • Is het DCspine-netwerk veilig?
  • Het DCSpine-netwerk is een veilige oplossing met private connectiviteit.
  • Wordt het DCspine-netwerk getest?
  • Het DCSpine-netwerk is een veilige oplossing met private connectiviteit.
  • Neemt DCspine ook specifieke veiligheidsmaatregelen voor toegang tot de portal?
  • DCspine maakt gebruik van two-factor authentication voor de gebruikers van de portal.