Klanten beoordelen de diensten van DCspine met een 7,9

Expertise en snelheid van levering worden hoog gewaardeerd

De resultaten van ons langverwachte klanttevredenheidsonderzoek zijn binnen. Gemiddeld beoordelen klanten onze diensten met een 7,9. Onze net promotor score is maar liefst +71 (waarbij +50 en hoger als uitstekend wordt beschouwd), een score waar we erg trots op zijn!

Een van de belangrijkste redenen om dit onderzoek uit te voeren is om van onze klanten te horen wat zij waarderen aan onze diensten, en waar ruimte is voor verbetering. In het algemeen wordt het gebruiksgemak, de flexibiliteit, de landelijke dekking en de kosteneffectiviteit van het aanbod van DCspine het meest gewaardeerd. Ook de expertise van onze techneuten en de snelheid van levering worden hoog gewaardeerd.

Tegelijkertijd is een opvallend resultaat van het onderzoek dat veel van onze klanten niet op de hoogte zijn van de diensten die DCspine biedt naast onze secure cross connect (SxC). Dit is iets waar we meer aandacht aan gaan besteden. Klanten willen ook graag extra functionaliteit in onze portal, bijvoorbeeld realtime inzicht in gebruikte bandbreedtes of een verbeterde user interface. Ook hier zullen we rekening mee houden bij het ontwikkelen van een nieuwe release van onze portal.

We zijn enorm blij met de klanttevredenheid, maar we zullen blijven streven naar verbetering. Dank aan al onze klanten die de tijd hebben genomen om deel te nemen aan het onderzoek!

Infographic Klanttevredenheid DCspine